Awat la dok buat naya kat oghang?

Awat la dok buat naya kat oghang

Ni nak habaq

pasai hang lupa kat  Allah Azza Wa Jalla

dok riak

hang rasa hang baguih

Allah bagi hang hidup senang lenang

sampai hang ingat hang ni ‘demi god’ (awatlah paklong sangat bukan demi moore)

semua oghang dengaq cakap hang

yes sir u are right sir

oghang dok kipaih dan ampu hang

dunia ni hang punya lah

tu dia aih

hang ni

bawak lah istighfaq sikit

mai aku nak habaq pasai apa oghang dok sumpah dan laknat hang

sebab hang suka buat naya oghang tak berdosa

oghang tak bolih lebih sikit daghi hang

oghang tak bolih bangkang cakap hang

 pasai hati hang tak tenteram

qalbun hang tak salim

buat lah hati hang jadi radhiatan mardhiah macam Allah firman dalam Al Quran

Barhulah aman oghang keliling hang……

kejaq lah Lailatul Qadar kut kut Ramadhan depan hang dah dok kena tibai dalam kuboq

aku yakin hang sure kena tibai punya dalam kuboq sebab hang buat naya kat aku

aku doa hang kena tibai mampuih kat akhirat…..

Amin ya Rabbal Alamin..

Tags:


%d bloggers like this: