Padan muka baling mercun kat aku patah kaki

Ada pasangan imigran bangsa J ni
Anak-anak mereka generasi kedua dapat jadi warganegara
Dapat beli rumah teres
From setinggan tu rumah teres
Bertambah berlagak lah imigran bangsa J ni
Dah tu anak imigran bangsa J dapat jadi polis
Bertambah lagilah lagak dan sombong keturunan imigran bangsa J ni

Dulu Imigran bangsa J ni buat depan rumah aku parking space dia
Imigran bangsa J memang tak sedar diri
Macam si kudung dapat cincin
Kaki jampi pulak tu
Biasa lah imigran bangsa J
Imigran bangsa J ni memang perasan hebat sebab pakai segala macam tangkal

Dia ingat aku akan pindah tak tahan dengan ilmu bomoh dia tapi aku dapat bertahan
Kalau Allah selamatkan aku dari imigran bangsa M bela hantu raya, Allah selamatkan aku dari Imigran bangsa J kaki jampi

Malam raya tahun lepas Imigran bangsa J baling mercun betul-betul depan rumah aku
Mentang-mentang anak Imigran bangsa J ni polis
Bolehlah maharajalela baling mercun kat rumah aku
Imigran bangsa J sakit hati sebab aku tak bagi depa park kereta depa block gate aku
Ya lah Imigran bangsa J ni selfish tak nak park kereta dalam porch rumah depa
porch rumah depa letak sofa bukan kereta
Park kereta kat luar rumah bagi sempit jalan
Majlis Pembandaran tak buat apa-apa Imigran bangsa J bagi sempit jalan

Lepas insiden baling mercun itu
Aku selalu doakan Allah menghukum dan melaknat Imigran bangsa J yang baling mercun tu

Minggu lepas anak aku cakap ketua keluarga Imigran bangsa J berjalan pakai tongkat
Hari ni aku nampak dia bertongkat,
tak boleh jalan
tak boleh bawa motor dah
Alhamdulillah
Yahoo

Terima kasih Allah,
tulah
baling mercun lagi
berlagak lagi
tak sedar diri lagi Imigran bangsa J ni
Allah timpa musibah kat laki kau patah kaki!!!!

Senang aja nak gagalkan tipu daya dan aniaya Imigran bangsa J ni,
angkat tangan doa pada Allah banyak-banyak

Padan muka tak boleh jalan
Syukur pada Allah Subhana Wa Taala
memakbulkan doaku hambanya yang teraniaya

Padan muka Allah timpakan musibah tak boleh jalan
baling mercun lagi


