Kos Memagar Rumah= RM250

Aku: Assalamualaikum Ustaz

Ustaz: Waalaikumsalam

Aku: Ustaz, saya nak tanya ustaz, berapa ustaz charge untuk pagar rumah?

Ustaz: Kalau pagar rumah, seorang RM50, kami datang berlima jadi kosnya RM250.

Aku: Oh, maaf ya Ustaz, saya tak mampu nak bayar RM250, terima kasih.

Ustaz: Sama-sama.
——

Kesudahannya aku memagar sendiri rumahku dan diriku sendiri setiap pagi, without fail, dengan izin Allah ‘Azza Wa Jalla.

Bacaan memagar rumah dan diri sendiri ialah:

1. Ayat-ayat Manzil

2. Ayat-ayat Ruqyah

3. Wirid Al Latif

4. Ratib Al Haddad

5. Ratib Al Attas

6. Ratib Al Idrus

7. Hizib Nawawi

8. Hizib Bahr

9. Yassin Fadhilah

10. Ayat-ayat Munjiyyat

11. Ayat-ayat Syifaa’

12. Surah Al Waqiah

13. Surah Al Mulk

Aku hidup dalam neraka dunia, Allah Subhana Wa Taala melindungiku daripada manusia zalim yang mengangguku.Alhamdulillah. Inni Tawakkaltu ‘alaLLAH Rabbee wa Rabbikum Maa min dabbatin illa huwa aa khizun bi naa siatiha inna Rabbee ‘ala siraa tim mustaqeem


