Doa terhadap golongan zalim 11 Jun 2013 bersamaan 2 Syaaban 1434 Hari 94

Doa terhadap golongan zalim 11 Jun 2013 bersamaan 2 Syaaban 1434 Hari 94
————————————————————————————————-

Ya Allah, ya Tuhanku, sesungguhnya aku mengadu pada-Mu tentang kelemahan upayaku, kurang usahaku dan hinanya aku dalam kalangan manusia.

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, kepada siapa Engkau serahkan aku?

Kepada musuh untuk menyakiti aku atau kepada orang dekat yang Engkau berikan kuasa kepadanya untuk menggagalkan urusanku? (Di ambil dari muka surat 54 Zikir Doa & Selawat Popular, Mohamad Abdullah Al-Amin, Ahmad Hassan Mohd Nazam, Telaga Biru)

Namun aku yakin Allah Maha Pengasih terhadapku

Ya Allah ya Tuhanku,
sesungguhnya aku memohon kepadaMu dan menghadapkan doaku kepadaMu dengan pujian kepadaMu serta selawat kepada kekasihMu Rasulullah Saidina Muhammad saw,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem Limpahkan RahmatMu kepada kekasihMu junjungan kami Rasulullah Saidina Muhammad saw serta keluarga dan sahabat Baginda saw.

Ya Allah Wahai Penyelamatku,
Wahai Pemberi Ketenangan ketika aku menderita,
Wahai Pemberi Rahmat ketika aku sengsara,
Wahai Penghapus kedukaanku Ya Allah,

Wahai Penawar Dukaku Ya Allah, Ya Allah Yang Maha ‘Adil,

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita,
aku tidak tahan hidup dizalimi oleh Md Noor Bahari dan Hasma Binti Basir yang membiarkan aku diperlakukan macam binatang,
mereka merampas anakku Ya Allah,
hentikanlah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku Ya Allah.
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Balaslah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku kerana mereka tidak pernah insaf dalam menzalimiku,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita,
aku tidak tahan hidup dizalimi oleh Md Noor Bahari dan Hasma Binti Basir yang membiarkan aku diperlakukan macam binatang,
mereka merampas anakku Ya Allah,
hentikanlah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku Ya Allah.
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Balaslah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku kerana mereka tidak pernah insaf dalam menzalimiku,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita,
aku tidak tahan hidup dizalimi oleh Md Noor Bahari dan Hasma Binti Basir yang membiarkan aku diperlakukan macam binatang,
mereka merampas anakku Ya Allah,
hentikanlah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku Ya Allah.
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Balaslah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku kerana mereka tidak pernah insaf dalam menzalimiku,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita,
aku tidak tahan hidup dizalimi oleh Md Noor Bahari dan Hasma Binti Basir yang membiarkan aku diperlakukan macam binatang,
mereka merampas anakku Ya Allah,
hentikanlah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku Ya Allah.
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Balaslah kezaliman mereka terhadapku dan anak-anakku kerana mereka tidak pernah insaf dalam menzalimiku,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz ayat-ayat Al Quran, BismillahiRahmanirRahim, Ratib-ratib, Hizib-hizib, Tasbih Nabi Yunus dan Selawat yang aku lafazkan ibarat ayat pembakar yang membakar sampai hangus semua bomoh-bomoh upahan Md Noor Bahari dan Hasma Binti Basir yang menyihirku dan anak-anakku

Ya Allah Yang hambaMu ini zalimi,
hambaMu ini minta ampun kepadaMu Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem kerana hambaMu ini tidak dapat mencontohi Nabi Yusuf AS,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
balaslah kezaliman Mohd Yani Bahari terhadapku dan anak-anakku
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
azabkanlah dan laknatkanlah Mohd Amir Sharil Bahari kerana menzalimiku dan anak-anakku (Their children are excluded in this supplication)

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
balaslah kezaliman Mohd Yani Bahari terhadapku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
azabkanlah dan laknatkanlah Mohd Amir Sharil Bahari kerana menzalimiku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
azabkanlah dan laknatkanlah Mohd Amir Sharil Bahari kerana menzalimiku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
azabkanlah dan laknatkanlah Mohd Amir Sharil Bahari kerana menzalimiku dan anak-anakku

I am sorry Ya Allah for praying that you punish them,
just because they are my family that does not give them the right nor entitlement to abuse me, Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

O Allah my creator,
I am living in a difficult time where Islam is gharib (estranged) Ya Allah
I do not live in Rasulullah saw’s time where I can directly seek Rasulullah saw’s help Ya Allah
nor do I live in the time of the righteous caliphs (Saidina Abu Bakr, Saidina ‘Umar, Saidina ‘Uthman, Saidina ‘Ali, Saidina Hassan and Saidina ‘Umar ‘Abdul ‘Aziz)
preachers can just preach about prophetic tests, Ya Allah
patience,
expecting me to be like Prophet Muhammad SAW ,
Prophet Yusuf AS,
Prophet Nuh AS,
without helping me to solve my problems Ya Allah,
O Allah the Most Merciful
They mention Prophet Muhammad SAW’s sunnah in their preaching but they do not emulate Prophet Muhammad SAW’s akhlaq
So Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem, My Only Saviour,
I now seek your help as only You can help me Ya Allah.

O Allah,
it is so easy for preachers to judge and condemn me Ya Allah
and use Your name Ya Allah
to negate my suffering as well as deny me justice

without experiencing an iota of my pain,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

O Allah,
it is so easy for preachers to judge and condemn me Ya Allah
and use Your name Ya Allah
to negate my suffering as well as deny me justice

without experiencing an iota of my pain,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

O Allah The Most Fair
please make apathetic preachers and their children suffer the same way I and my children suffered so that they become empathetic.

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Jumaati
Sharifah
Gustiana
Ishak
Pak Din

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Jumaati
Sharifah
Gustiana
Ishak
Pak Din

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Pak Din

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Pak Din

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Pak Din

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Faizah Othman
Rozaina Zainul Abidin (their children are excluded in this supplication)

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Faizah Othman
Rozaina Zainul Abidin (their children are excluded in this supplication)

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Faizah Othman
Rozaina Zainul Abidin (their children are excluded in this supplication)

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zulfikri Abdul Rashid manusia laknat syaitan bertopeng manusia, a wolf in sheep’s clothing yang menyeksaku dan anak-anakku

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zulfikri Abdul Rashid manusia laknat syaitan bertopeng manusia, a wolf in sheep’s clothing yang menyeksaku dan anak-anakku

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zulfikri Abdul Rashid manusia laknat syaitan bertopeng manusia, a wolf in sheep’s clothing yang menyeksaku dan anak-anakku

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zulfikri Abdul Rashid manusia laknat syaitan bertopeng manusia, a wolf in sheep’s clothing yang menyeksaku dan anak-anakku

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zulfikri Abdul Rashid manusia laknat syaitan bertopeng manusia, a wolf in sheep’s clothing yang menyeksaku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz selawat yang aku lafazkan ibarat belati menyiat-nyiat jantung Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Tasbih Nabi Yunus AS yang aku lafazkan ibarat keris menikam dan merobek otak Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Bismillah yang aku lafazkan ibarat anak panah menikam setiap pembuluh darah dalam tubuh Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Hizib Bahr yang aku lafazkan ibarat api yang marak membakar setiap zarah kewujudan Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Hizib Nawawi yang aku lafazkan ibarat singa yang membaham dan melapah Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Ratib Al Attas yang aku lafazkan ibarat halilintar yang menyambar dan membakar sampai rentung Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Ratib Al Haddad yang aku lafazkan ibarat hijaarat min sijjil yang memusnahkan Zulfikri Abdul Rashid ka ‘asfim mak kul

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Ratib Al Idrus yang aku lafazkan ibarat ayat pembakar yang membakar sampai hangus semua khadam sihir yang Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia hantar dan tujukan padaku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap lafaz Wirid Al Latif yang aku lafazkan ibarat ayat pembakar yang membakar sampai hangus semua bomoh-bomoh upahan Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia yang menyihirku dan anak-anakku

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Jadikanlah setiap qiraat ayat-ayat suci Al Quran yang aku baca ibarat racun berbisa yang meracuni darah yang mengalir dalam tubuh Zulfikri Abdul Rashid syaitan bertopeng manusia

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Rashid Hussin
Norbaiti Ahmad
Zulkarnain Abdul Rashid

Norman Mohd Nor

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Rashid Hussin
Norbaiti Ahmad
Zulkarnain Abdul Rashid

Norman Mohd Nor

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Rashid Hussin
Norbaiti Ahmad
Zulkarnain Abdul Rashid

Norman Mohd Nor

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Mohd Fauzi Ismail

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Mohd Fauzi Ismail

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Korporal Sulaiman yang meperlakukan aku macam anjing, dia mengheretku dengan menarik rambutku Ya Allah

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Korporal Sulaiman yang meperlakukan aku macam anjing, dia mengheretku dengan menarik rambutku Ya Allah

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Korporal Sulaiman yang meperlakukan aku macam anjing, dia mengheretku dengan menarik rambutku Ya Allah

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Korporal Sulaiman yang meperlakukan aku macam anjing, dia mengheretku dengan menarik rambutku Ya Allah

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Korporal Sulaiman yang meperlakukan aku macam anjing, dia mengheretku dengan menarik rambutku Ya Allah

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Johana
Suzana
Tarmizi
Mat Lazim

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:
Johana
Suzana
Tarmizi
Mat Lazim

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Samat Musa
Mohamad Muda
Muhammad Nizam Awang @ Ali
Nik Salida Suhaila
Abdul Shukur Husin

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Samat Musa
Mohamad Muda
Muhammad Nizam Awang @ Ali
Nik Salida Suhaila
Abdul Shukur Husin

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Samat Musa
Mohamad Muda
Muhammad Nizam Awang @ Ali
Nik Salida Suhaila
Abdul Shukur Husin

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Samat Musa
Mohamad Muda
Muhammad Nizam Awang @ Ali
Nik Salida Suhaila
Abdul Shukur Husin

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Muhammad Yusuf Kasim
Khaled Nordin
Radin Umar Radin Sohadi
Siti Khairul Aminah
Khairi Zulkifli

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Muhammad Yusuf Kasim
Khaled Nordin
Radin Umar Radin Sohadi
Siti Khairul Aminah
Khairi Zulkifli

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Asma Abdul Rahman
Nidzamuddin Zakaria
Wan Abdul Fattah
Ummi Atiah
Zahid Rosli
Khairiah Tamat

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Flora Teichner
Goh Pek Chen
Gauth Jasmon
Khairol Khalid
Amirul Ridzuan Hanif

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Flora Teichner
Goh Pek Chen
Gauth Jasmon
Khairol Khalid
Amirul Ridzuan Hanif

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Flora Teichner
Goh Pek Chen
Gauth Jasmon
Khairol Khalid
Amirul Ridzuan Hanif

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Hasnah Omar
Radish Kaur
Hajah Alina Osman
Fatimah Sham
Siti Zulbaida
Kamisah Harun @ Noni

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Hasnah Omar
Radish Kaur
Hajah Alina Osman
Fatimah Sham
Siti Zulbaida
Kamisah Harun @ Noni

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Hasnah Omar
Radish Kaur
Hajah Alina Osman
Fatimah Sham
Siti Zulbaida
Kamisah Harun @ Noni

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Norashikin Abdul Razak
Norhashimah Nordin
Azmi Bachok
Aizam
Zaiton
Suk Mun Yen
Nur Izawati

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Norashikin Abdul Razak
Norhashimah Nordin
Azmi Bachok
Aizam
Zaiton
Suk Mun Yen
Nur Izawati

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Norashikin Abdul Razak
Norhashimah Nordin
Azmi Bachok
Aizam
Zaiton
Suk Mun Yen
Nur Izawati

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zuraini Zulkifli
Sharifah Shafika Alsagoff

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Zuraini Zulkifli
Sharifah Shafika Alsagoff

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Noraine Mokhtar
Abdul Karim Mirasa

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Noraine Mokhtar
Abdul Karim Mirasa

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Noraine Mokhtar
Abdul Karim Mirasa

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Monir Yaacob
Siti Shamsiah Supi
Ahmad Sarji Abdul Hamid
Zainal Azam Abdul Rahman
Abdullah Sani

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Monir Yaacob
Siti Shamsiah Supi
Ahmad Sarji Abdul Hamid
Zainal Azam Abdul Rahman
Abdullah Sani

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Abdul Monir Yaacob
Siti Shamsiah Supi
Ahmad Sarji Abdul Hamid
Zainal Azam Abdul Rahman
Abdullah Sani

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Vivek
Zawiah @ Awin

Ida Madieha

Hazzman
Linda

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Vivek
Zawiah @ Awin

Ida Madieha

Hazzman
Linda

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Vivek
Zawiah @ Awin

Ida Madieha

Hazzman
Linda

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Penulis surat layang bacul USIM
USIM ghost writer who labelled me as ‘pura-pura alim’
Warga USIM penulis blog perasan faqih tapi bangap yang menulis dendam hambamu ini tidak bernoktah,
bangap sungguh manusia laknat ini Wahai Tuhanku Ya Allah,
dia tak tahu bezakan antara penindasan dan dendam, inilah puk*mak bukan ulamak
Bekas pelajar USIM (hand phone no: 0132989406) yang hantar sms kat hambamu ini yang kata hambamu ini hard up for se*

Ya Allah Yang aku zalimi kerana aku tidak tahan menderita, laknatkanlah dan azabkanlah:

Syarifah yang menghina pelajar lemah tapi muka tak malu terhegeh-hegeh promote kelas baghdadi dia kat anak aku dan mak saudara aku. Kalau semua pelajar pandai maka tak adalah pelajar yang nak pergi kelas baghdadi kau tu. Hina pelajar lemah tapi kebulur duit pelajar. (Anak aku pula pujuk aku hantar dia belajar kelas baghdadi dengan perempuan biadap ini sebab dia nak mahir membaca AlQuran.) Penghina pelajar lemah bahasa arab ini juga menempelak ibu bapa yang tidak ada lulusan agama tetapi menghantar anak-anak mereka yang jahil untuk belajar agama di sekolahnya kerana katanya, “mengajar bahasa arab kepada pelajar lemah ini ibarat mengajar bahasa Jerman.”

Fadhlullah mengajar tajwid Al Quran tapi tuduh aku ajar anak aku basuh berak pakai tangan kanan. Ni bukan guru tajwid tapi sepervisor basuh berak, manusia bangap ini tuduh anak aku basuh berak pakai tangan kanan sebab dia nampak anak aku tulis pakai tangan kiri. Inilah guru tajwid contoh merangkap supervisor basuh berak.Supervisor basuh berak ini juga menghina para pelajar yang lemah dan gagal bahasa arab PMR tapi masih tak sedar diri ambitious untuk mengambil peperiksaan sijil menengah agama (SMU) di tingkatan 4 dan gagal. Menurut supervisor basuh berak ini, pelajar tak sedar diri beginilah yang mengaibkan sekolahnya kerana menjatuhkan jumlah peratus pelajar yang lulus SMU. (Oh mementingkan rating rupanya)

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem Tuhan Yang Mengabulkan Doa HambaNya yang Dizalimi,
golongan zalim yang hambaMu ini nyatakan di atas lah Wahai Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,
yang menyebabkan hambaMu ini putus asa terhadapMu,
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem Yang Memerintahkan HambaMu supaya tidak putus asa terhadap rahmatMu.

Mereka jugalah Wahai Allah Yang Maha Mendengar,
yang menyebabkan hambaMu yang lemah ini menzalimi DiriMu Yang Maha Suci,
Wahai Tuhanku Yang Aku zalimi.

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem jadikanlah semua orang yang masih menzalimi Yasmin dan anak-anak Yasmin (tidak kira sama ada mereka ada hubungan darah dengan Yasmin atau tidak) sengsara dan menderita selagi mereka masih menzalimi Yasmin dan anak-anak Yasmin Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem jadikanlah semua orang yang masih menzalimi Yasmin dan anak-anak Yasmin (tidak kira sama ada mereka ada hubungan darah dengan Yasmin atau tidak) sengsara dan menderita selagi mereka masih menzalimi Yasmin dan anak-anak Yasmin Ya Allah

Wahai Tuhan Kami! Binasakanlah harta benda mereka dan keraskanlah hati mereka (sehingga menjadi keras membatu) (washdud ‘ala quluubihim) , maka dengan itu mereka tidak akan dapat beriman sehingga mereka melihat azab yang tidak terperi sakitnya. (Surah Yunus: ayat 88)

Ya Allah Yang Maha ‘Adil Yang Maha Mengetahui Yang Maha Melihat, azabkanlah dan laknatkanlah juga semua yang menzalimi dan mengganggu hambaMu ini dan anak-anak hambaMu ini yang tidak dinyatakan di sini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem azabkanlah dan laknatkanlah semua orang yang menzalimiku dan anak-anakku yang kami sendiri tidak tahu dan hanya diKau mengetahui, Ya Allah Yang Maha Mengetahui Segalanya

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami sengsara mengelupur macam cacing kepanasan selagi mereka enggan mengembalikan segala hak kami yang mereka rampas Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami sengsara mengelupur macam cacing kepanasan selagi mereka enggan mengembalikan segala hak kami yang mereka rampas Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami sengsara mengelupur macam cacing kepanasan selagi mereka enggan mengembalikan segala hak kami yang mereka rampas Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami serba tak kena macam kucing nak beranak selagi mereka tidak membayar kami ganti rugi yang setimpal atas segala kezaliman mereka terhadap kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami serba tak kena macam kucing nak beranak selagi mereka tidak membayar kami ganti rugi yang setimpal atas segala kezaliman mereka terhadap kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang menzalimi kami dan merampas hak kami serba tak kena macam kucing nak beranak selagi mereka tidak membayar kami ganti rugi yang setimpal atas segala kezaliman mereka terhadap kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah kehidupan musuh kami tidak berkat

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem berikanlah musuh kami ilmu yang tidak bermanfaat

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah musuh kami lalai dan lupa terhadapMu

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem hilangkanlah daripada musuh kami kemanisan beribadat terhadap diriMu yang Maha Agung

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem lenyapkanlah dalam hati musuh kami keimanan dan kasih sayang terhadap diriMu yang Maha Suci

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem hilangkanlah kekusyukan musuh kami dalam ibadat solat mereka terhadapMu

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jangan berikan musuh kami hidayah untuk berselawat kepada kekasihMu Rasulullah saw agar mereka tidak mendapat ganjaran berselawat iaitu rahmatMu

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jangan berikan musuh kami hidayah untuk berselawat kepada kekasihMu Rasulullah saw agar mereka tidak mendapat ganjaran berselawat iaitu rahmatMu

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem hambaMu merayu padaMu agar Tuhanku tidak mengizinkan Rasulullah saw memberi syafaat kepada musuh kami

Wahai Tuhanku yang Maha melihat kezaliman mereka terhadapku, halanglah Rasulullah saw daripada memberi syafaat kepada musuh kami

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem tolong beritahu Rasulullah saw bahawa musuh kami tidak layak mendapat syafaat Baginda saw kerana mereka tidak beramal soleh sama seperti anak Nabi Nuh a.s. yang Tuhanku tidak selamatkan sebagaimana firmanMu dalam Surah Hud kerana “Innahu ‘amalun ghairu soleh”

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah musuh kami golongan yang menyesal dan berkata kepadaMu “Yaa Laitanee kuntu turaaba” sebagaimana dinyatakan oleh golongan yang kafir dalam Surah AnNaba’

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah musuh kami golongan yang menyesal dan berkata kepadaMu “Yaa Laitanee kuntu turaaba” sebagaimana dinyatakan oleh golongan yang kafir dalam Surah AnNaba’

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah musuh kami golongan yang menyesal dan berkata kepadaMu “Yaa Laitanee kuntu turaaba” sebagaimana dinyatakan oleh golongan yang kafir dalam Surah AnNaba’

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Susahkanlah musuh kami Wahai Allah Yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyusahkan hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Susahkanlah anak-anak musuh kami Wahai Allah Yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyusahkan anak-anak hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Susahkanlah musuh kami Wahai Allah Yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyusahkan hambaMu ini

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
Susahkanlah anak-anak musuh kami Wahai Allah Yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyusahkan anak-anak hambaMu ini musuh kami

Ya Allah Yang Maha Melihat Penyeksaan Mereka Terhadap HambaMu ini
Seksakanlah musuh kami Ya Allah yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyeksa hambaMu ini Ya Allah Ya Muntaqim

Ya Allah Yang Maha Melihat Penyeksaan Mereka Terhadap anak-anak HambaMu ini
Seksakanlah anak-anak musuh kami Ya Allah yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyeksa anak-anak hambaMu ini Ya Allah Ya Muntaqim

Ya Allah Yang Maha Melihat Penyeksaan Mereka Terhadap HambaMu ini
Seksakanlah musuh kami Ya Allah yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyeksa hambaMu ini Ya Allah Ya Muntaqim

Ya Allah Yang Maha Melihat Penyeksaan Mereka Terhadap anak-anak HambaMu ini
Seksakanlah anak-anak musuh kami Ya Allah yang Maha ‘Adil sebagaimana mereka menyeksa anak-anak hambaMu ini Ya Allah Ya Muntaqim

Ya Allah Yang Maha Mengetahui Ke’aiban Musuh-musuh kami
‘Aibkanlah mereka Ya Allah sebagaimana mereka meng’aibkan kami

Ya Allah Ya Muzil Wahai Tuhan Yang Maha Menghinakan
Jadikanlah musuh kami golongan terhina di mataMu serta di kalangan hambaMu yang soleh sebagaimana mereka menghina kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Khaafidh Wahai Tuhan Yang Maha Menurunkan Darjat
Turunkanlah Darjat musuh kami sebagaimana mereka menurunkan darjat kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya ‘Adil Make them suffer the way I suffered

Ya Allah Ya Saree’ul Hisaab
Balaslah kejahatan musuh kami Ya Allah Ya Shadeedul ‘Iqaab di dunia ini juga Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem tanpa menunggu pengadilan di padang Mahsyar Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem

Ya Allah Wahai Tuhan Yang mengeluarkan hambaNya Daripada kegelapan kepalsuan kepada cahaya kebenaran
Tunjukkanlah kebenaran bahawa hambaMu ini dizalimi oleh mereka Ya Allah Ya Haqq di dunia ini juga Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem tanpa menunggu hari qiamat

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem, hambaMu ini berpendapat, mereka tergolong dalam golongan yang berpaling serta ingkar dari ingatan dan petunjukMu Ya Allah Ya Haadi, maka berikanlah mereka Ya Allah, kehidupan yang sempit, dan himpunkanlah mereka pada hari qiamat dalam keadaan buta.

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem sebagaimana firmanMu dalam Surah Toha, berikanlah mereka ma’ishatan Dhonka Ya Rabb dan hadapkanlah mereka terhadapMu dalam keadaan buta, Ya Allah Yang Maha ‘Adil.

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem, jadikanlah mereka berkata kepadaMu Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem, di akhirat kelak: “Wahai Tuhanku, mengapa Engkau himpunkan daku dalam keadaan buta, padahal aku dahulu melihat?”

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem, hambaMu ini memohon kepadaMu agar menjawab kepada mereka sebagaimana firmanMu dalam Surah Taha: “Demikianlah keadaannya! Telah datang ayat-ayat keterangan Kami kepadamu, lalu engkau melupakan serta meninggalkannya, dan demikianlah engkau pada hari ini dilupakan serta ditinggalkan.”

O Allah the Most Magnificent, let their lives be meaningless
O Allah The Almighty, let them rot in misery
O Allah The Powerful, let them languish in hell
O Allah The Abaser, let them live in abject poverty
O Allah The Light, light not their souls, extinguish Your Light within them
O Allah The Avenger, throw them into the pits of hell
O Allah The Distresser, hurl them into the vortex of despair

Ya Allah Tuhan Yang Maha ‘Adil tolaklah kejahatan musuh kami itu dengan membalikkan perbuatan jahat mereka itu kepada mereka kembali
jadikanlah hati musuh kami menjadi was-was dan gelisah
gagalkanlah segala tipu daya musuh kami Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem
Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem binasakanlah musuh kami dari hujung rambut hingga ke hujung kaki

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah bagiku dan anak-anakku
cahaya daripada cahayaMu
kemuliaan daripada kemuliaanMu
pertolongan daripada pertolonganMu
kehebatan daripada kehebatanMu

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem Selamatkanlah diriku dan anak-anakku di dunia, di ‘alam mimpi, di ‘alam barzakh, di ‘alam akhirat serta di ‘alam lain yang hanya Engkau Yang Maha Mengetahui, tahu.

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem berikanlah diriku dan anak-anakku kebahagiaan di dunia, di ‘alam mimpi, di ‘alam barzakh, di ‘alam akhirat serta di ‘alam lain yang hanya Engkau Yang Maha Mengetahui, tahu.

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang memfitnah aku sebagai gila, menjadi gila. Jadikanlah orang lain pula memfitnah anak-anak mereka sebagai gila.

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang memfitnah aku sebagai gila serta anak cucu mereka, menderita azab sihir penunduk, pemisah, pembenci, pengasih, pemusnah, pelalau, tuju-tuju, minyak dagu dan guna-guna yang aku alami, Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem biar mereka rasa bisa dan perit azab sihir yang aku tanggung selama 18 tahun ini Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem jadikanlah golongan yang memfitnah aku sebagai gila serta keturunan mereka, menderita azab sihir penunduk, pemisah, pembenci, pengasih, pemusnah, pelalau, tuju-tuju, minyak dagu dan guna-guna yang aku alami, Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem biar mereka rasa bisa dan perit azab sihir yang aku tanggung selama 18 tahun ini Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem, I want to see whether they can withstand the suffering I endured Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem.

(Dahlah aku menderita sihir dan penderaan fizikal, kata pula aku gila, biar kau dan keturunan kau rasa apa aku rasa!)

Ya Allah Ya Rahmaan Ya Raheem
crush them into ashes
cripple them to render them incapable to rise from the ashes
their hopes…….dashed
their future…….bleak
Your compassion towards them……….none
Their faith in You………zilch

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
perbodohkanlah musuh kami sebagaimana mereka memperbodohkan kami Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
jadikanlah musuh kami buntu sebagaimana mereka menyebabkan kami menjadi buntu Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
taburkanlah pasir dalam periuk nasi musuh kami sebagaimana mereka menabur pasir dalam periuk nasi hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
jadikanlah hati musuh kami menjadi tidak tenang sebagaimana mereka membuat hati hambaMu ini tidak tenang

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
jadikanlah hati anak-anak musuh kami menjadi tidak tenang sebagaimana mereka membuat hati anak-anak hambaMu ini tidak tenang

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
hancurkanlah hati musuh kami sebagaimana mereka menghancurkan hati hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
hancurkanlah hati anak-anak musuh kami sebagaimana mereka menghancurkan hati anak-anak hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
punahkanlah harapan musuh kami sebagaimana mereka memunahkan harapan hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
punahkanlah harapan anak-anak musuh kami sebagaimana mereka memunahkan harapan anak-anak hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
lenyapkanlah sinar kebahagiaan pada mata musuh kami sebagaimana mereka melenyapkan sinar kebahagiaan pada mata hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
lenyapkanlah sinar kebahagiaan pada mata anak-anak musuh kami sebagaimana mereka melenyapkan sinar kebahagiaan pada mata anak-anak hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
gelapkanlah dunia musuh kami sebagaimana mereka menggelapkan dunia hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
gelapkanlah dunia anak-anak musuh kami sebagaimana mereka menggelapkan dunia anak-anak hambaMu ini Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem

Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem
HambaMu ini berharap kepadaMu sahaja Ya Allah Ya Mujeeb
Ya Allah yang Maha mendengar rayuan hambamu yang dizalimi ini
HambaMu ini tidak mengharapkan pertolongan sesiapapun kecuali dari diri Mu yang Maha Agung Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem Ya Shadeedul ‘Iqaab Ya Saree’ul Hisaab Ya Samee’u ddu’aa

Laisa Laha min duniLLahi Kaashifah
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem!
Dengan hak ayat yang mulia ini dan rahsia yang luhur di sekitarnya
aku memohon daripada DiriMu Yang Maha Suci Ya Allah supaya menyingkirkan muslihat dan kejahatan musuh-musuhku daripadaku dan anak-anakku
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem!
Balikkanlah muslihat mereka ke tengkuk mereka sendiri
Allahummardud kaidahum fee nuhuurihim (3x)
Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem!
Sibukkanlah mereka daripada diriku dan anak-anakku dengan kesibukan yang tidak mampu mereka tolak, Ya Allah Ya Rahman Ya Raheem!

Salaamun QaulamMiRRabbirRaheem

Allahumma Ruddassihra ilassaahir
Allahumma Ruddassihra ilassaahir
Allahumma Ruddassihra ilassaahir (100x)

1. Allah -Only He is being worshipped
2. Ar-Rahman The Most Compassionate/Beneficent
3. Ar-Rahim The Most Merciful
4. Al-Malik The Owner, The King, The Sovereign Lord
5. Al-Quddus The Holy, The Pure
6. Al-Salam The One who brings about peace, The Source of Peace
7. Al-Mukmin The Guardian of Faith
8. Al-Muhaimin The Protector
9. Al-‘Aziz The Mighty
10. Al-Jabbar The Compeller
11. Al-Mutakabbir The Majestic (Most Perfect, devoid of defects and imperfections)
12. Al-Khaliq The Creator
13. Al-Bari’ The Evolver, The Maker
14. Al-Musawwir The Fashioner, The Shaper
15. Al-Ghaffaar The Great Forgiver, The Forgiver
16. Al-Qahhaar The Subduer, The Dominant
17. Al-Wahhab The Bestower
18. Al-Razzaq The Sustainer, The Provider.
19. Al-Fattah The Opener, The Judge, The One who decides.
20. Al-‘Alim The All-knowing
21. Al-Qabidh The Constricter, The Withholder
22. Al-Basit The Expander, The Enlarger
23. Al-Khafidh The Abaser, The One who lowers whoever He willed.
24. Al-Rafi’ The Exalter, The One who raises whoever He willed.
25. Al-Mu’izz The One who bestows honour
26. Al-Muzil The Humiliator
27. As-Sami’ The All-Hearing
28. Al-Basir The All-Seeing
29. Al-Hakam The Judge
30. Al-‘Adl The Just
31. Al-Latif The One who is Most Subtle, Kind, Graceful and Gentle to His slaves.
32. Al-Khabir The One who is Most Aware, The One whose knows things in depth, The Omniscient.
33. Al-Halim The One who Forbears, The One who gives Clemency to His servants.
34. Al-‘Azim The Magnificent
35. Al-Ghafur The All-Forgiving
36. Al-Syakur The Appreciative One
37. Al-‘Aliy The Sublime
38. Al-Kabir The Most Great
39. Al-Hafiz The Preserver, The Protector
40. Al-Muqit The Maintainer, The Guardian, The Feeder, The Sustainer.
41. Al-Hasib The One who Reckons, The One who takes into account
42. Al-Jalil The Sublime One, The Beneficent
43. Al-Karim The Generous One, The Bountiful, The Gracious
44. Al-Raqib The Watcher, The Watchful
45. Al-Mujib The Responsive, The Hearkener, The One who answers the one in need if he asks Him.
46. Al-Wasi’ The Vast, The All-Embracing, The One who acommodates.
47. Al-Hakim The Wise, The Judge of all judges .
48. Al-Wadud The Loving, The One who loves His believing slaves and His believing slaves love Him.
49. Al-Majid The Most Glorious One, The Exalted One
50. Al-Baith The One who Resurrects, The One who revives the dead on Resurrection Day
51. Al-Syahid The Witness

Allahumma Muqallibul quluub
thab bit qalbee wa quluub aulaadee
‘alaa deenika (3x)

Ya Qawiy Ya Mateen
Ikfi Sharraz dzolimeen
OslahaLLahu Umuural Muslimeen
SorafAllah Sharral Mukzeen
Subhana Rabbika Rabbil ‘Izzati ‘amma yasifuun
wa salaamun ‘alal Mursaleen
WalhamduliLLahi Rabbil ‘alameen


