Bila orang dihuni jin dalam badan baca ayat Kursi

Cuba perhati mangsa sihir yang dihuni jin dalam badan baca ayat Kursi

Suruh dia baca Ayat Kursi 50 kali sehari 40 hari berturut-turut

perhati muka dia bila dia baca

kalau jin tu dalam kepala mangsa

Saya yakin bahawa muka mangsa herot bila baca ayat Kursi

Mulut herot ke kanan bila baca

Sebelah mata tertutup

semua pergerakan di luar kawalan mangsa

That’s good

Ada tindak balas!

Saya tak peduli Imam Lulusan Al Azhar yang menyatakan saya sakit mental dalam Reflections TV Al Hijrah kerana mendakwa ada jin dalam badan.

Asalkan Allah mengetahui penderitaan saya dihuni jin, saya hanya perlu istiqamah memohon bantuan Allah Subhana Wa Ta’ala.

Bila saya dicekik jin, hanya Allah yang boleh bantu saya, jadi saya hanya perlu menumpukan perhatian memohon bantuan  Allah Subhana Wa Ta’ala.


