Tahniah Pak Su Ismail Saad, Cucu Pak Su dapat 8A PMR

Tahniah Pak Su Ismail Saad, Cucu Pak Su dapat 8A PMR

Tapi apa niat Pak Su bila Pak Su kata anak saya dapat juga A dalam PMR meskipun saya selalu bawa lari anak saya?

Pak Su Ismail Saad bekas guru dan Pegawai Tinggi Kementerian Pelajaran yang mempunyai anak-anak dan cucu cemerlang

Kenapa Pak Su beredar bila saya jawab “Kami pun tak minta hidup kami macam ni”

Kenapa Pak Su tidak mahu mendengar penjelasan saya?

Wahai Pak Su Ismail Saad yang mempunyai anak-anak dan cucu cemerlang

Saya TIDAK MEMAKSA anak-anak saya untuk BERJAYA dalam pelajaran kerana saya tahu anak-anak saya membesar melihat saya dibelasah oleh sepupu Pak SU Ismail Saad iaitu bapa saya sendiri dan anak-anak lelakinya

Jadi saya hanya berusaha berdoa kepada Allah agar anak-anak saya menjadi anak-anak yang mencintai Allah dan Rasulullah SAW meskipun kehidupan mereka perit dan pedih!

Saya tidak berdoa agar anak-anak saya cemerlang dalam pelajaran, saya berdoa agar anak-anak saya mencintai Allah dan Rasulullah SAW, berakhlak mulia, tidak menghina dan menghukum saya.

Bukan macam Pak Su Ismail Saad

rumah kata pergi

kubur kata mari

mulut jahat tergamak hina aku dan anak aku.

Ya saya bawa anak-anak saya lari pindah randah kerana kami lari dari sepupu Pak Su sendiri yang suka belasah saya.

Dulu Pak Su lawat saya masa saya dimasukkan dalam ICU, lain kali kalau saya nak mampus, don’t bother visiting me. You disgust me!

Another thing, please learn how to recite the Quran with proper Tajwid!

You are already in your sixties, do learn how to recite the Quran properly although you have a dirty heart.

May be, through proper recitation of the Quran, Allah shall purify your heart and you can then understand my difficulties as a battered woman!


