Perawat dan pemimpin Tarikat terkemuka

Seorang Perawat berpangkat Professor Madya dan pemimpin Tarikat terkemuka pernah merawat saya pada tahun 1996

Perawat ni quoted ayat Quran di mana Allah Subhana Wa Taala berfirman kepada baginda Rasulullah saw supaya baginda menyatakan bahawa baginda saw tidak mengetahui alam ghaib

Kononnya dia pun tak tahu alam ghaib

Namun perawat ini memperli saya dengan menyatakan “Ada orang ni nak tundukkan suami bagi makan benda kotor”, Masa tu saya tak kahwin pun sedang menderita sakit diganggu oleh jin, manalah saya tahu amalan nak tundukkan suami

Saya hairan betul kenapa perawat tu cakap macam tu dengan saya

Yang bestnya perawat tu melayan dengan baik tunang saya yang membela hantu raya yang mendakwa boleh mengetahui benda ghaib

Tunang saya tu lah yang menyuruh saya berjumpa dengan Perawat Professor Madya Pemimpin Tariqat

Kononnya dia mimpi saya dikelilingi kera

Dia mentafsirkan mimpi tersebut bahawa saya didampingi syaitan dan ada saka

Kah!Kah!Kah!

Songsang dan sesat betul

Wahai Bekas Tunang macam mana kau tahu aku ada saka, kau tu yang bela hantu raya

Aku rasa kau ni satu kepala dengan perawat Professor Madya Pemimpin Tariqat

Dua-dua bela jin

Kalau kau tak bela jin macam mana kau boleh tuduh aku macam2

Tundukkan suami lah, saka lah

Aku memang tak percaya dengan perawat Professor Madya Pemimpin Tarikat terkemuka tu

Nampak sangat mulut laser

Orang tak kahwin lagi kata nak tunduk laki

Kau tu yang tundukkan wanita, bini sampai ……oops berapa bini kau? 2,3,4????

Siapa tunduk siapa?

Kenapa student wanita suka pergi rumah kau?

Berapa ramai pesakit kau yang kahwin dengan kau???????

Professor Abdul Majid Mackeen warned me about you!!!!!!!!!!!!!


