Empat Pengamal perubatan Islam serta Agamawan DarusSyifa, Kasyaf

 

Empat Pengamal perubatan Islam serta Agamawan DarusSyifa, Kasyaf

Boleh baca hati orang

Boleh nilai sama ada seseorang itu ikhlas dengan Allah Subhana Wa Taala ataupun tidak

Menundukkan manusia

Terpesong dengan apa mereka nampak di alam ghaib

Ustaz Hisham Berani tanya aku “Do you pray?”

My goodness where is your manners?

Didn’t your parents teach you basic manners?

You have never met me but you insulted me on the phone.

You defended Affendi’s caustic remark on the basis that “Perawat tahu siapa awak. Semua perawat akan beri jawapan yang sama. It’s either they tell you or they pretend not to know.”

If that is the case Ustaz Hisham, you put absolute 100% reliance on your clairvoyance which is not even true!

Your total reliance on your imperfect state of being is at your own peril!!!!!!

You are full of yourself and you are treading on dangerous grounds. You are on a slippery slope.

I raise these questions to all of you, Ustaz Hisham & Ustaz Fauzi & Ustaz Wan & Ustaz Affendi:

“Are you the mouthpiece of Allah?”

“Are you very sure of your kasyaf ability?”

“Are you really kasyaf?”

“Are you Arif Billah?”

“Are you gnostic?”

“Are you sure you will go to Jannah?”

Despite your old age/seniority Ustaz Hisham, you don’t reach my high standards of Taqwa, none of you actually.

Ustaz KamarulZaman is not rude, unlike you, Ustaz Hisham.

Ustaz Wan Perasan diri jejaka idaman Malaya

Ustaz Wan cerita ada ramai pesakit wanita yang berumur menggoda Ustaz Wan

Don’t flatter yourself!!!!!

In my life, lelaki dan wanita tergoda dengan saya, saya tak perlu menggoda pun, ramai yang tergoda lagi termimpi-mimpi di alam fantasi…..

Ustaz Wan Berani flirt dengan aku, kata “Malam ini saya lihat Yasmin yang sebenar, Yasmin muda, Yasmin ada rupa!”

Oh nak mengurat rupanya. Inikah niat anda menjadi perawat? Ambil kesempatan rupanya. Maaf, saya tak suka lelaki biadap macam awak yang tak jujur lagi tak ikhlas. Patutlah bakal suami saya tak restu saya berubat sebab dia kata hanya lelaki kuat iman sahaja yang tidak terpesona dengan saya!!!! Menyesal tak ikut cakap bakal suami saya. Alhamdulillah saya dah insaf dan sedar anda semua tewas dengan kuasa antum. Kuasa antum hanyalah ujian semata-mata.

Ustaz Wan yang pandai berkata-kata dan memasukkan jarum halus, Apa niat kau bila kau kata pada aku janda berubat dengan Ustaz Fauzi kerana tergila-gila dengan Ustaz Fauzi?

Ustaz Wan, kenapa kau hasut aku berhenti berubat dengan Ustaz Fauzi?

Ustaz Affendi Angkuh

Ustaz Affendi Rawang Perdana Mengenakan prasyarat ‘Kalau nak berubat dengan saya, anti kena buang sifat dendam anti’.

Wahai Ustaz Selebriti Kalam Suci Takabbur lagi tak berhemah dari cawangan Rawang Perdana, kalau anta bertakwa, orang yang jahat pun bertukar jadi baik. Macam ni ke kau berdakwah? Lain kali bila masuk program awak Kalam Suci di Astro tu, tunjukkan/zahirkan mulut celupar awak tu. You are the toxic, not me!!!

My duty is to tell the whole world your true colours. Orang akan tertipu melihat wajah anda tetapi kata-kata anda menunjukkan peribadi buruk anda. Janganlah treat mangsa sihir macam syaitan. Kebanyakan mangsa sihir berusaha mendekati Allah, mungkin di dunia anta cemuh dan hina mereka tapi mana tahu di akhirat nasib mereka gemilang di sisi Allah Subhana Wa Taala.

Empat Pengamal perubatan Islam DarusSyifa,

Ujub dengan ilmu agama sendiri yang teramat tinggi

Empat Pengamal perubatan Islam DarusSyifa,

Meniti titian yang rapuh

Teropong apa yang anda semua pakai?

Menjadi hakim sedangkan Allah Subhana Wa Taala sahaja yang layak menjadi hakim

ANTUM (kau orang semua) TAKSUB DENGAN KEBOLEHAN ANTUM MEMBACA HATI ORANG

betul kah firasat2 antum?

Antum semua Khawwasul Khawwas

Aku ni orang awam

Antum Ujub dan riyak dengan ilmu agama antum yang tinggi mencecah awan

Agamawan

ilmu agama tinggi mencecah awan

jangan tertawan

kelak hati menjadi rawan (jangan perasan lah aku tak tergoda pun dengan kau orang, orang yang minat kat aku pun beratur panjang, tak cukup sepuluh (10) jari kedua-dua belah tangan aku kira peminat-peminat aku meskipun aku bukan pengacara tv cari glamor, ni aku belum pakai mekap dan baju seksi lagi pun dah ramai terpesona)

Ustaz Fauzi Selebriti Al Kulliyah (who lives in an ivory tower and behaves as if he leads a perfect untested life) memang hebat,

saya sendiri tak tahu apa dalam hati saya,

Ustaz Selebriti Al Kulliyah boleh tahu apa dalam hati saya,

Ustaz Selebriti Al Kulliyah dengan beraninya sanggup fitnah kata saya berubat dengan Ustaz Selebriti Al Kulliyah untuk musnahkan orang.

Kalau macam ni baik lah aku berubat sendiri dengan bermunajat pada Allah SWT, biar aku mampus pun, aku takkan dengan nama Allah Subhana Wa Taala SWT berubat dengan Ustaz Selebriti Al Kulliyah lagi.

Aku hanya orang awam, hina lagi daif, kamu semua maqam tinggi, insan terpilih, khawwasulkhawwas, suci, bersih lagi maksum.

antum menghina orang teraniaya

memperlaku diriku ibarat peminta sedekah, syaitan, bangap, tak ada perasaan, tak ada otak

Kamu berempat menconteng arang terhadap DarusSyifa

Saya yakin Ustaz Harun Din dan Ustaz Abdul Rashid tak tahu perangai buruk antum

Kalau antum bertaqwa dengan Allah, Jom bersemukalah dengan aku, bawa isteri-isteri anda semua, nanti antum fitnah aku syok dengan antum!

As I said earlier, Don’t flatter yourself!!! Buktikan fitnah anda wahai Ustaz Selebriti Al Kulliyah, depan guru-guru anda Ustaz Haron Din dan Ustaz Abdul Rashid bahawa kau percaya sesungguhnya aku berubat dengan kau dengan niat untuk musnahkan orang.

Buktikan siapa yang menyuruh aku berubat dengan kau meskipun hati aku amat berat untuk berubat dengan kau?

Hujah pembuktian anda boleh juga disiarkan dalam program anda iaitu Al Kulliyah di tv3 bertajuk “Pengamal Perubatan Islam DarusSyifa kasyaf dan memfitnah pesakit berubat dengannya berniat untuk musnahkan orang”.

Wahai Ustaz Selebriti Al Kulliyah, pengamal perubatan DarusSyifa serta penceramah di masjid Sungai Besi depan Balai polis, aku minta kau buktikan pada aku fitnah kau yang aku berubat dengan kau dengan niat musnahkan orang, sampai sekarang kau tak buktikan pada aku!!!!!!!!!!

Aku rasa masyarakat takkan percaya apa aku tulis pasal kau Fauzi Mustaffa sebab kau pandai “hidup” dan berlakon seperti Ustazah Selebriti Busuk Hati Nik Salida Suhaila. Kau kata aku silap, ya aku memang silap sebab tak selidik dengan Kak Wan Roslili peribadi kau yang sebenar. Mengubat pesakit tapi sakitkan hati pesakit. Cakap dusta pula tu!!!!!!!!!

Aku tahu kau lagi kuat daripada aku tapi kau mesti ingat aku tak ada ilmu ghaib macam kau, aku tak kasyaf macam kau, dan aku tak ingin pun jadi macam kau, menghina dan memfitnah pesakit.

Aku tak minta layanan istimewa daripada kau pun, cuma belajarlah asas adab sopan dan akhlak Rasulullah saw daripada Ustaz KamarulZaman DarusSyifa cawangan Kampung Baru.

Ustaz KamarulZaman begitu beradab.

When I thanked him for being polite, he said pesakit pun ada perasaan.

Kau kata pada aku bila aku minta kau jangan balik dulu, “Lepas Isyak kena ada di Masjid Sungai Besi, kami tak menunggu sesiapa”

Aku pun speed lah kereta cuba sampai secepat mungkin. Bukan aku suka-suka datang lambat, aku kena tahan dengan majikan pasal kerja.

Beritahu aku wahai Ustaz Selebriti Al Kulliyah, Adakah Rasulullah SAW melayan umatnya macam kau layan aku? Kalau dah perasan orang minat kat hang tok sah ubat orang lah. Dok rumah ja lah.

Fauzi Mustafa, you are a convincing preacher, people believe that you are a pious person. Thus Allah tests you with your credible appearance.

Masa tu aku memang sakit sangat lagi terdesak, aku tak pakai otak dan tak nilai akhlak buruk kau yang tidak mencontohi akhlak Rasulullah SAW, jadi aku pun pergilah berubat dengan kau.

Kenapa pada malam terakhir aku berubat dengan kau, isteri kau pandang aku dengan penuh benci? Tahukah isteri kau apa kau dah kata dan buat pada aku?

Kenapa isteri kau hairan aku tak hormat dengan kau? Dia tak tahu perangai buruk kau. Dia anggap kau laksana malaikat. Perlukah kau kata aku cantik, sebab tu aku tak susah cari kerja?????

Aku dipaksa berubat dengan kau. Aku berubat dengan kau kerana Allah Subhana Wa Taala. Tapi kau menyatakan aku berubat dengan kau dengan niat untuk musnahkan orang. Kau tak tahu bezakan haq dan batil, Ustaz Selebriti Al Kulliyah! Aku pun tak ingin berubat dengan kau tetapi Allah Subhana Wa Taala SWT mahu memberikan aku pengajaran natijah berjumpa dengan kau iaitu erti tawakal pada Allah swt dan jangan bergantung dengan makhluk: Mintalah Pertolongan Pada Allah Subhana Wa Taala SWT, jangan minta daripada manusia.

Aku tak minta layanan istimewa daripada kau pun, cuma belajarlah asas adab sopan daripada Ustaz KamarulZaman DarusSyifa cawangan Kampung Baru sebab orang yang tak tahu akhlak buruk kau, akan cari kau.

Kau mengubat orang kerana Allah Subhana Wa Taala konon

Tetapi kau cakap ikut sedap mulut, menjadi hakim menghukum aku

Syadid tak kena tempat

Sombong

Siapa yang terkena dengan kau orang akan serik berubat dengan mana-mana pengamal perubatan DarusSyifa sebab kau orang punya pangkat tinggi dalam DarusSyifa, mengurus cawangan2 lagi

Contohilah Akhlak Ustaz KamarulZaman dari cawangan Kampung Baru

He treats me with respect

Tak menyakitkan hati pesakit, penyabar, ikhlas

Wahai Ustaz Selebriti Al Kulliyah, Ustaz KamarulZaman kata Ustaz Haron Din tak ajar perawat mencela pesakit dan memfitnah bahawa pesakit berubat kerana berniat musnahkan orang.

Ustaz Selebriti Al Kulliyah mesti tak belajar habis dengan Ustaz Haron Din,

Maklumlah terlampau pandai sebab lulusan Al Azhar

Belajar sampai Al Azhar, satu sen pun tak guna.

Allah Azza Wa Jalla bukan milik eksklusif anda semua

Allah Azza Wa Jalla mendengar rintihan orang jahil macam aku ni

Oh ya, Ustaz Selebriti Al Kulliyah kata aku ni sakit kronik.

Dah tahu aku sakit kronik, kenapa Ustaz Selebriti Al Kulliyah fitnah aku berubat dengan kau dengan niat untuk musnahkan orang?

Kau pulak ada penyakit apa ya, boleh fitnah aku pesakit kau yang sakit kronik ni (kau yang kata aku pesakit kronik)?

Jin, iblis atau syaitan apakah yang merasuk Ustaz Selebriti Al Kulliyah sampai sanggup memfitnah pesakitnya yang kronik/myself (his own chronically ill patient) bahawa saya berubat dengannya (Ustaz Selebriti Al Kulliyah ) dengan niat untuk musnahkan orang? Anda terperangkap dengan kata-kata anda!!!! Pesakit kronik berubat dengan niat musnahkan orang? Ini tidak masuk akal! Ini tidak logik. Adat pesakit ialah berubat. Adat perawat ialah merawat. Niat pesakit untuk sembuh. Niat perawat ialah mendapatkan keredhaan Allah. Ini adat pesakit dan perawat.

Lagi satu Ustaz Fauzi, Ada perbezaan antara memusnahkan orang dengan keinginan untuk mengetahui kebenaran serta menegakkan kebenaran!!! Anda khilaf dengan saya. Saya tak takut dengan Ustaz Fauzi!

Kenapa pada malam terakhir anda memandang saya dengan kecewa seolah-olah saya melakukan kesalahan besar pada anda?

Pesakit kronik Ustaz Fauzi iaitu saya telah melakukan kesalahan besar rupanya. Apakah kesalahan besar tersebut Ustaz Fauzi? Buktikan saya tahu apa yang anda tahu. Saya tahu apa anda dan isteri anda tahu! Oh tak mungkin saya tahu apa-apa yang anda tahu kerana saya pesakit anda yang kronik bukan?

Kalau aku jumpa antum aku bertambah sakit sebab antum tak ikhlas, berpenyakit hati yang kronik, bersifat mazmumah.

Aku tahu, sesiapa yang menentang kau, kau anggap dirasuk syaitan.

Kah!Kah!Kah!Sempurnanya kau orang!!!

Hebatnya kau orang!!!

Mulianya kau orang!!!

Bertaqwakah antum?

Masuk tv cakap pasal guna mata hati

Ya, kau guna mata hati kau yang mati tu

Patutlah kau senang-senang hukum aku berubat dengan kau dengan niat untuk musnahkan orang

Aku sakit nak mampus sebab tulah aku berubat dengan kau

Apa kau ni super power ke untuk aku suruh musnahkan orang?

Masyarakat kagum, terpesona dan tertipu dengan kau (oh my goodness), tetapi kau tak ikut Sunnah, Kau terang-terang melanggar hukum Rasulullah iaitu jangan hukum dengan ilmu batin, tapi hukum dengan apa yang zahir sahaja.

Ustaz aku berpendapat kau mengeluarkan kenyataan bahawa aku berubat dengan kau dengan niat untuk memusnahkan orang kerana kau tercabar dengan aku.

Betulkah begitu Ustaz Fauzi?

Aku ni orang yang lemah, nak hidup pun susah, nak cari rezeki pun susah, macam mana pula aku nak musnahkan orang? Are you being personal? Are you referring to my condemnation of your friend Nik Salida Suhaila and my actions against USIM? If that is so, my actions are not your concern, you have no right to judge me….Let Allah be the judge, lah….Who are you????

Lagi baik aku minta tolong dengan Allah Subhana Wa Taala

Allah Subhana Wa Taala tak hina aku

Allah Subhana Wa Taala tak menyakitkan hati aku

Minta tolong dengan kau orang (makhluk keji) adalah pengalaman buruk!!!!!

Jangan tertipu dengan imej agama yang mereka tonjolkan

Mereka hanya mencari pengaruh dan perasan hebat di sisi Allah Subhana Wa Taala

Mereka lupa dengan Hukum Syarak “Fahkum Bizzawahir WAllahu Yatawalla Bissarair”

Biar Allah Subhana Wa Taala tunjuk pada manusia-manusia hebat ini betapa kejinya mereka, menghina orang teraniaya.

There is a thin line distinguishing tahqiq, zindiq and fasiq

Perbezaan antara tahqiq, zindiq dan fasiq teramatlah halus

Nasib baik lah aku dah biasa jumpa wali syaitan jadi aku pun boleh kenal pasti siapa sebenarnya antum (kau orang semua)

Ini hari aku susah, hari kau belum tentu lagi.

One more thing, Ustaz Fauzi, since you don’t like me/your patient to speak to you because you rely on your so called clairvoyant/kasyaf ‘ability’, you might as well pray that those who see you for treatment become mute, because you don’t listen nor trust them anyway, because you like to read their hearts, right!!!!!

I am so impressed!!

The same goes for you Ustaz Hisham!!

Happy reading peoples’ hearts!

Dear Readers, Can you imagine the Holy Prophet peace be upon Him behaving like these charlatans.

Don’t ever associate the Holy Prophet peace be upon Him with these people who do not follow the Sunnah of the Holy Prophet peace be upon Him.

These people desecrate Islam with their bad manners, they give out sermons and ceramah, appear on tv talking about good behaviour and purity of the heart, sin and reward. They treated me badly, their own fellow Muslim who sought their help out of desperation.

Inilah akhir zaman, orang yang sepatutnya menegakkan syiar Islam membuatkan orang Islam sendiri berasa benci dengan akhlak buruk mereka.

Ustaz Fauzi, pandangan keji anda terhadap saya tidak mengubah kasih saya terhadap Allah Subhana Wa Taala. Anda tidak mewakili Allah Subhana Wa Taala bila awak mencela saya.

This is my experience and Allah Subhana Wa Taala is the Best And Fairest Witness. Doa orang teraniaya tidak dihijab Allah Subhana Wa Taala.

Every dog will have his day. We are all accountable to Allah Subhana Wa Taala, no one is spared. No Guru nor Murshid can save any errant follower. As far as I am concerned, you don’t fool me.

Another thing Ustaz Fauzi, it’s so comfortable and easy to preach/berdakwah in Masjid, cubalah berdakwah dengan orang-orang yang tak suka pergi masjid, ok!!!

Another thing, you might argue that firasat anda benar dan Rasulullah saw bersabda tentang keampuhan firasat Mukmin, my questions are:

“Are you behaving like a Mukmin?”,

“Siapa melihat bagi pihak anda?”,

“Betulkah firasat anda?”,

“Kalau firasat anda benar sekali pun, adakah anda berhak mencela saya?’.

Tuduhan anda tak betul sama sekali, saya berubat dengan anda setelah mendapat petunjuk daripada Allah Subhana Wa Taala, dah banyak kali saya buat solat istikharah, mohon petunjuk daripada Allah Subhana Wa Taala. Memang aku terseksa berubat dengan kau.Sebelum dan selepas berubat…

p.s.: Memang pesakit akan terseksa bila berubat. However kalau perawat serasi keadaan pesakit bertambah baik. Gangguan mungkin bertambah kerana penyihir/tuan punya jin perasuk marah sebab pesakit berubat. Tetapi kalau pesakit berubat dengan pengamal perubatan yang soleh dan ikhlas, insyaAllah pesakit akan semakin sembuh. Anda juga perlu berusaha berubat dengan ulama yang soleh dan kasih kepada Allah. Atau anda boleh mengubat diri sendiri dengan cara membaca Quran sampai khatam.

Sama ada anda sembuh atau tidak, itu hak Allah swt. Yang pasti Allah Pencipta Anda iaitu Pencipta Segala Perawat yang menyembuhkan anda. Alhamdulillah. Kasihilah Allah Azza Wa Jalla semasa anda sihat atau sakit, kaya atau miskin. Jangan buang masa, ingatlah Allah setiap masa. Anda dicipta untuk menyembah Allah, menyebut namaNya, berbakti kepadaNya, mengenaliNya dan mencintaiNya….Kenali Allah, cintaiNya.

 

Tags: ,


%d bloggers like this: