Iblis jantan kecanduan nasi kangkang iblis betina

Iblis jantan cari pasal dengan aku pukul 0015pagi 16 Ogos 2014

Bila aku buka pintu rumah aku halau kucing, iblis jantan baca ta’awuz dan hembus macam tok bomoh

Laa, pasai apa iblis jantan tak baca ayat-ayat Ruqyah minta petunjuk daripada Allah?

Iblis jantan tuduh aku ahli sihir!!!!

Aku baca Al Quran sebab iblis jantan tuduh aku ahli Syiah dan ahli sihir

Iblis jantan tuduh aku Syiah sebab aku bagi dia buku Jausyan Kabir dan Ratib Al Attas

Menyesal aku bagi buku Jausyan Kabir dan Ratib Al Attas pada iblis jantan

Aku bagi sebab doa dalam buku tu bahasanya indah

Tapi sekarang aku baca Al Quran sahajalah sebab ayat-ayat Al Quran adalah perisai terbaik menangkis gangguan iblis jantan dan iblis betina yang suka mengganggu aku

Apa malang nasib aku diganggu oleh iblis jantan ini?

Iblis jantan dendam dengan aku sebab aku burukkan namanya dalam blog ni

Memang aku kena ajar kau iblis jantan sebab kau melampaui batas!!!!

Iblis jantan ni dah bina tembok dinding luar rumah aku (pada 9 Ogos 2014)  dan letak blind (pada 11 Ogos 2014) supaya aku tak nampak apa dia buat, kenapa lah iblis jantan ni tak buat sound-proof wall tak payah aku dengar suara iblis jantan dan iblis betina?

Kangkang jangan tak kangkang, iblis jantan kecanduan nasi kangkang!!!!

Tak dapat nasi kangkang iblis betina, iblis jantan asyik kacau aku!!!!

Kah!kah!kah


